3 Haziran 2010 Perşembe

gözde giyim

x=yoldan geçen adam
y=ben

x: çok felsefik bakıyorsun..
y: haa??
x: diyorum ki çok felsefik bakıyorsun, yüz ifaden...
y: haa hadi ya,, yok çok ilgilenmem,,
x: napıyorsun burada ?
y: nasıl yani ?
x: burada oturmuş napıyorsun?
y: hiç, okula gidecem, servisi bekliyorum,
x: nerde okuyorsun ?
y: boağaziçinde,
x: aferin, benimde yeğenlerimden birisi endüstri okuyor, ya da mezun oldu, haberim yok,,sen ne okuyorsun ?
y: makine müh,
x: ben de ..... okudum, şimdi ama o işi yapmıyorum, arada sırada imamlık felan da yapıyorum, evlenmeye karar verdim, karşıda oturuyorum, babam Beşiktaş'taki evi de verdi hem, evlenecem ben, para biriktirmeye başladım, 700 TL biriktirdim, bakk..
y: evet sanki o kadar var elinde,,
x: kitap okuyormusun ?
y: evet okurum zaman buldukça,
x: ismin ne senin ?
y: halid.
x: ne güzel ismin varmış,
y: teşekkürler,
x: nerelisin sen? izmirli gibisin?
y: yok hayır, ama olmak isterdim :)
x: hımmm, ısparta o zaman ?
y: yok ama aynı coğrafi bölgeden.
x: buldum, mersin ?
y: evet doğru :)
x: kitap almak ister misin?
y: olur tabikide, neler var elinde, kaç liradan başlıyor ?
x: herşey var, 4 liradan başlıyor,
y: 4 mü, hımm,, 2.5 TL çıktı üstümden, nakitim yok bak istersen,
x: senin halin ben den de vahimmiş,
y: uzaktan çok mu iyi görünüyorum ki ?
x: ....
x: sana şarkı söyleyim mi? .... bilirmisin?
y: yok bilemem, kim ki o?
x: ya çıkıyor ya tv ye işte, gitar filan çalıyor,
y: yok valla bilmiyorum,
x: senle dost olalım mı?
y: ....
x: yaz numaramı all
y: efendim ??
x: numaramı diyorum, yaz,
y: tamam,
x: 05.....fifteen ninety eight
x: sana kitap hediye edeceğim,
y: yok sağolun istemiyorum,
x: al o zaman kartımı al, dükkan profilo'ya giderken sağda,
y: hee, peki
x: orayı da satacam, sevmiyorum işi,
y: gözde giyim, hımmm
x: "hamdolsun milletimiz demokrasile yücelecek!" mişş, (RTE ye gönderiyor)
y: :):):)
x: servis geldi,,,
y: gel öpecem seni,


evet bu yukarıdaki diyaloğu bu sabah yaşadım, adam garipti baya, sabah sabah uykusuzlukla savaşırken bu adam uyandırdı beni :), gülümsedim biraz ... ama arıcamı sanmıyorum :)
sabah sabah kim yolladı seni ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder