6 Haziran 2010 Pazar

keleş:baklava

bana göre tarsus'u tarsus yapan nedenlerden biri de yemak anlayışı. Bu yemek konusunda ben biraz seçiciyim sanırım herkes kadar. mesela kelle-paça yı çok severim, tabiki de yaz günlerinde sabaha karşı alkol aldıkdan sonra kent lokantası vazgeçilmemizdir. kebapdan, cezeryeden, humusdan ve tantuniden bahsetmeme gerek yok herhalde. Ayrıca içecek olarak şalgamımız da baya iddalıdır, özellikle rakının yanında.



vazgeçilmezlerimizden birisi de keleşoğlu baklavaları, böle bir tat olamaz. hayatım boyunca o kadar şey yedim, bakın sadece tatlı veya baklava demiyorum, tüm yediğim şeyler arasında ilk üçe girer. tarsuslular veyahut tarsuslu bir tanıdığı olan varsa büyük ihtimalle namını da duymuştur, yok eğer duymadıysa burası onun dünyası da değildir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder