9 Mayıs 2010 Pazar

sıkışık

evimin karşı çaprazında bir kadın var, daha doğrusu sanırım sadece geceleri yaşıyor :), ya da ben sadece geceleri mutfak penceresinden beynimin uyuştuğu zamanlarda oksijen depolamak için kafamı çıkardığımda görüyorum onu, saat dokuzlardan sonra konuşmaya başlıyor, oturuyor öylece dışarıda paltosuyla, bi tane kilime benzer, hani soğuğa karşı çok da güvenilmeyecek bir bez parçasını merdivenin üzerine sermiş ve konuşup duruyor durmadan, zaten daracık olan sokakta arabaların karşılıklı park etmesi sadece tek yöne bir araba akışı sağlıyor, bizimki de gel oğlum araba geliyor, gel kızım araba çarpacak diye konuşup duruyor üç köpeğiyle, teyze sigara manyağı, ne zaman gözüm çarpsa bi tane mahalle delikanlısana üç beş lira verip markete yolluyor, sonra tekrar devam; her zaman bir şeyler buluyor uğraşmak için, nasıl , nereden buluyor bu enerjiyi anlamıyorum, köpeklerinden mi ? :) pek sanmıyorum, ama herşeyini ona adamış gibi, en azından hareketlerinden bu anlaşılıyor, devamlı onlar için bişeyler yapıyor, evinin altında bodrum diye tabir edilen bölegede tutuyor sanırım onları, pek emin değilim, ama evin içinde de olabilirler, kadın yanlız sanırım evin içinde olma olasılığı yüksek bu yüzden, ve bugün o bodrum katından , o kadın tek başına yirmi küsür çuval taşıdı çöplüğe, tabiki de içindekileri bilmiyorum, aslında merak da etmiyorum, sabırsızlandıgım nokta neden bunu yapıyor, yani saatlerce soğuğa yağmura bakmadan onlarla merdivende oturuyor.. belki bir gün bi şişe şarapla giderimm yanına bun sormak için, ama bu sefer de köpeklerini salar diye düşünüyorum üstüme :), kim bilir ne düşünür ?? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder